Vratky a reklamace
VRATKY V ESHOPU GROUND GAME
Zboží z eshopu Ground Game můžete bez uvedení důvodu vrátit do 14 dnů ode dne jeho převzetí. Pro vrácení celé zaplacené částky nesmí být výrobek použit (výrobek může být vyzkoušen, ale nesmí jevit známky používání, nesmí být poškozen nebo vyprán).
MÁTE ÚČET V ESHOPU GROUND GAME?
Registrovaný zákazník může provést vratku v zákaznickém panelu. Přihlaste se, a pak v sekci „Vratky” zvolte „Přidat vratku”. Vyberte objednávku a produkt, který chcete vrátit, a postupujte podle pokynů. Pokud jste právě přihlášeni, můžete použít tlačítko níže:
JAK VYMĚNIT ZBOŽÍ?
Pokud chcete zboží vyměnit, musíte je vrátit (tzn odstoupit od kupní smlouvy), a poté provést novou objednávku (nový kupní smlouva na dálku). Pokud se ceny vraceného a kupovaného výrobku liší a vy jste se rozhodli pro vrácení prostředků na peněženku na vašem účtu v eshopu, požádáme vás o doplacení chybějící částky nebo vrátíme rozdíl.
REKLAMACE
Vynakládáme veškeré možné úsilí, aby byl výrobek, který vám zašleme, bez jakýchkoli závad a v dokonalém stavu Pokud se však stane, že obdržíte vadný produkt, dejte nám prosím co nejdříve vědět zasláním e-mailu s popisem problému na info@groundgame.cz.
Použijte rychlý online reklamační formulář a klikněte na tlačítko níže. Jste-li registrovaným zákazníkem, můžete podat reklamaci v zákaznickém panelu. Přihlaste se, pak v záložce „Reklamace” vyberte „Podat reklamaci”. Vyberte objednávku a produkt, který chcete reklamovat, a postupujte podle pokynů.
Podrobné informace pro vrácení zboží a reklamace jsou k dispozici v Podmínách.